- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás
Hogy az online költés ne csak tanulópénz legyen
Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, ahol hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak. Az elmúlt 13 évben rengeteg iparágban dolgoztunk a legkisebbektől a legnagyobbakig, számos problémával szembesültünk és oldottuk meg őket sikeresen. Bár minden online marketing probléma különbözik, egy dologban mégis egyformák: az amatőr, félprofi, vagy “sufni” megoldások soha nem működnek, viszont rengeteg időt és pénzt visznek el. Ha szeretné megspórolni a tanulópénzt, a legrövidebb és leghatékonyabb utat választani, mindenképp érdemes konzultálnia egy szakértő csapattal. A teljesség igénye nélkül az alábbi konzultáció típusokat kínáljuk:
- Kezdőknek: Hogyan fogjak hozzá? - útmutató azoknak, akik csak most ismerkednek az online marketinggel
- Online marketing konzultáció - ha egy vagy több konkrét problémára keresi a választ, vagy gyors tanácsra van szükségre egy adott projekben
- Stratégiai tanácsadás - Koncepciótól a részletes tervig. Ismerje meg a WebMa módszereit és ajánlatát
Akár meglévő kampányával kapcsolatosan szeretne kérdezni, akár új kampány indítását tervezi, szakértő, teljeskörű tanácsadással állunk rendelkezésére.
Segítünk meghatározni, hogy mit, hogyan érdemes mérni. Megtaláljuk a hibákat a jelenlegi beállításokban és korrigáljuk őket. Akár kezdő, akár haladó Analytics felhasználó, a WebMa minden esetben tud segíteni Önnek.
Érdemes belső marketingest felvenni? Ha igen, milyen kompetenciával kell rendelkeznie? Hogyan válasszuk ki a megfelelő embert? Komplex HR szolgáltatásunk segít a fenti kérdésekben.
Stratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
Egyedi marketing tanácsadás
Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.
TovábbMarketing HR szolgáltatások
Amennyiben új marketing munkatárs felvételét tervezi a céghez, amely előtt szeretne meggyőződni a jelentkező valós kompetenciáiról, szakmai rátermettségéről, ajánljuk marketing HR szolgáltatásunkat.
TovábbNem az online marketing a szakterülete, mégis szeretné megérteni az alapvető folyamatokat? Jelentkezzen hozzánk tanácsadásra!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan feljesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk...
TovábbGoogle Analytics
A Google Analyitcs a jelenleg elérhető legprofibb webstatisztika szolgáltatás, amely ingyenes, így mindenki számára hozzáférhető. A tapasztalat szerinte azonban, a rengeteg adat megléte még nem igazán segít a cégvezetőkön és marketingeseken...
TovábbFacebook hirdetések
Ahhoz, hogy Facebook hirdetési kampányaink hozzák a várt eredményt, az üzleti célunknak megfelelő hirdetésformátumot, célzást, mérést kell alkalmaznunk. Ebben nyújtunk szakértő segítséget.
TovábbMiért bízzuk szakértőre a Google Ads kampányt?
Az Google Ads kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...
TovábbHatékony érkezési oldal
Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...
TovábbMilyen egy hatékony Google Ads hirdetés
Az Google Ads kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
TovábbOnline marketing stratégia - hogyan készítsük el?
Sok kis- és középvállalkozás nem rendelkezik mérhető, átgondolt online marketing stratégiával és sokan nem is tudják, hogy hogyan fogjanak hozzá. Cikkünk ebben nyújt segítséget.
Tovább